Ledig idag

Skönt att vara ledig, men ska jag vara ärlig så känner jag mig lite rastlös. Har vart inne i stan och hämtat mina linser och på vägen tillbaka så var jag på macken och de hjälpte mig att fixa bilen. En lampa hade gått, och det var en sådan lampa som inte är så lätt att byta själv. Jag ska säga er att det var knappt att de på macken kunde fixa det, de stod säkert över en halvtimme och höll på att försöka byta den där lilla lampan.. haha. Men det var inte den vanliga lampan utan någon annan.. Aa jag vettifan, nu är allt på plats som det ska igen i alla fall :) Nu så har jag även lagat mig lite mat, gjorde även i ordning matlådor till mamma och pappa! Duktig jag är. Nu så väntar jag bara på att klockan ska bli fyra så det börjar lite bra program på tvn.. Fram tills dess vet jag inte var jag ska hitta på ;) Ikväll så blir det lite myskväll med tjejerna hos Lizah!

Vi hörs!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback