Heelg

Fredag i dag, blir en myshelg (som det ser ut just nu) för jag är trött som sjutton! Igår vart jag lite sugen på att hänga med Ellen, Simme och Jessica ut i kväll, men idag är jag så himla trött så jag skippar det. Ekonomin ser inte så jätte bra ut för tillfället heller, så det var ytterligare en anledning till att stanna hemma. Behöver nog vila upp mig lite med! Har inte vart ledig två dagar i rad på flera veckor nu så det kan jag vara värd.

Bara en vecka kvar på jobbet nu, eller aa på mitt sommarschema. Jag hoppas på att det blir en del jobbtider i höst med! Har fått en tid i alla fall.. haha. Nemen lite blir det nog, det återstår att se hur lite eller mycket det blir helt enkelt. Ska söka massa jobb nu, har kommit igång lite med det faktiskt, sen så blir det kanske lite hoppa in på nhrs hemtjänst också framöver. Vi får se helt enkelt. Jag börjar planera upp min framtid mer och mer och det känns bättre och bättre. Men jag ändrar mig dock ganska ofta så känner att jag behöver inte skriva ut exakt vad det är jag grubblar på för rätt som det är så ändrar jag mig ;)

Elina har börjat skriva i sin
blogg nu, såå kul att läsa om vad hon gör (även om hon bara har skrivit enstaka inlägg än sålänge). Det känns inte som om att hon är så långt bort då :) Hon verkar ha det toppen i alla fall och det känns bra!

Ha det bra så hörs vi!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback