God morgon!

Kan inte förstå att jag är uppe såhär tidigt när jag somnade halv fyra inatt! Nej jag var inte ute, men jag vart fylle taxi i princip hela natten. Det började med att jag lovade att både köra in och hämta min käre syster och hennes kompisar. Så jag körde in dem, sen så åkte jag hem till Johanna. Där hinner vi inte vara länge innan vi kör in nästa gäng till stan. Sen så hem till Johanna igen. Mys se på tv o sådär! Sen så skulle ju alla givetvis hem från krogen och det tog sin lilla stund, så därför var jag inte hemma förrän klockan tre cirkus. Men känner mig allt lite snäll som körde så :) Men fick ju pengar dessutom, och det är ju aldrig fel :)
 
Man blir ju dock inte lite partysugen när man kör in glada onyktra folk till stan! Så det får väl kanske bli en utgång på fredag.. Måste dock erkänna att det känns på ett sätt tråkigt att gå ut nuförtiden..  Det är liksom så vanligt! Man har gjort det i ett och ett halvt år nu, på samma ställe och det är väl inte så konstigt att man tröttnar I guess. Men när helgen kommer så lär jag säkert bli sugen på lite partaj ändå :) Så vi får väl se helt enkelt hur det blir :) Jobbar ju också halv fyra på lördageftermiddagen. Men det är ju inte så farligt! 

Pussokram  

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du blir nog sugen till helgen ;)

2009-08-23 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback