Fredag

Sitter i Lizahs lägenhet nu och väntar på att hon ska komma tillbaka :) Jag skulle ju egentligen slutat klockan två i dag, men som det blir ibland så blev det lite ändringar i schemat och jag var klar redan halv ett.. Lizah hade lite ärenden o uträtta så jag fick sätta mig här och vänta på henne. Så här ligger jag i deras soffa och slappar framför tvn.. Grymt varmt ute! Värmen tar kåål på mig.. haha, jag satt ute i lite över en timme i går mitt på dagen så nu är jag lite sådär lagom röd på näsan.. Hoppas det lägger sig tills i morgon bara så är jag glad :P 

Fasiken vad dyrt det är att parkera här inne i stan! 12 kr i timmen.. Helt sjukt ju! Förstår att mamma åker med pappa in till jobbet, tänk att parkera här 8 timmar om dagen 4 dagar i veckan.. Riktigt dyrt! hohojaja.. Vi ska i alla fall planera det sista inför morgondagen nu tror jag :) Hoppas på att det fina vädret håller i sig nu :) 

Ha det bra så hörs vi!
Pussokram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback