Fredag

Godmorgon :)

Sitter här och smälter frukosten min så att jag ska kunna ge mig ut på min lilla joggingrunda!

Matchen igår då. När vi kommer fram och ska gå in och sätta oss så säger de att det har blivit fel med allas platser så att man får sätta sig där det finns plats. Vi som många andra blir grymt besvikna och söker plats medans matchen drar igång. Jag fick sitta själv, resten hittade platser där de fick sitta två och två. Men det gjorde inte mig så mycket att jag fick sitta själv, jag var ju trotts allt där för att titta på fotboll och inte för att sitta och prata med de andra (som kanske mamma och susanne var) haha. Matchen var mycket spännande! Elfsborg klämde inte in ett mål förrän runt den 70de minuten tror jag det var..? De vann med 1-0 men tyvärr räckte ju inte det för att de skulle ta sig vidare.. men jag var lika nöjd för det :) Sitta och kolla på snygga grabbar som springer runt och kämpar och blir agressiva emellan åt! Det tycker vi om ;) haha.

I eftermiddag blir det afterwork med Ellen och Lizah. Sen i kväll blir det utgång med en massa folk! Massa från klassen så det ska bli riktigt kul faktiskt :) 

Pussokram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback