Förvirrad

Jag känner mig så förvirrad, helt tom. Jag vet varken vad jag verkligen vill, eller vem jag är just nu. Jag vet att jag inte är den ända som känner så här, jag tror säkert att 50 % av de som tog studenten i våras känner likadant. Vart ska det bli av mig? Usch jag vet inte var jag har mig själv just nu. Mamma kommer och ger lite glada nyheter, och jag svarar med korta svar, "mm" och "bra". Sen så kommer tårar, varför? Hon kom ju med glada nyheter? Jag fattar ingenting.. Jag saknar inte skolan, kanske bara tryggheten som man inte förstod att man hade. Men jag tänker inte sitta och tjata om att jag önskar att man kunde fått gå om gymnasiet, för det kommer inte hända och det hjälper mig inte ett dugg att sitta och älta. Jag tror inte det är så mycket att göra åt att man är förvirrad, det går över förr eller senare och man kommer på vad det är man vill..? Eller? Jag får bara lite ont i hjärtat, och det stör mig..

Ikväll så ska jag träffa Ellen och Emmelie en sväng, spela lite minigolf troligtvis och kanske ta en fika :) Myspys! Sen så blir det sovmorgon i morgon, joggingtur och någon som ska gå jämte mig på jobbet 15.45. Lite scary att någon ska gå jämte mig, jag är ju ny? haha, ne men det ska väl gå bra! Jag kan ju faktiskt mitt jobb bra nu, och jag måste lita på det, måste lita på att jag kan, och alla gör misstag, man är ju inte mer än mänsklig!

Kommentarer
Postat av: Sajje

Jag vet precis hur du känner korven, och det är absolut okej att känna så! Du vet vart jag finns om du vill prata <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback