Flytta hemifrån

Jag kan inte hjälpa det men jag är så grymt sugen på att flytta hemifrån! Jag trivs verkligen hur bra som helst hemma, det gör jag, men jag är ändå så himla sugen på att flytta till mitt eget. Men jag står fortfarande fast vid att jag måste ha en fast inkomst.. Jag tänker verkligen inte flytta hemifrån och inte veta om jag klarar av att betala alla räkningar varje månad. Sitter och kollar på massa lägenheter och pratar med pappa och mamma massa. Åhh vad jag vill ha min egna lilla lägenhet :) En mysig, lagom stor etta skulle jag vilja ha. Att man blir så sugen just nu är nog för att Lizah och Joel håller på att flytta nu. Pratar hela tiden om vad de köper till lägenheten och sådär :) Åhh vad jag är avundsjuk! Jag vill med. Är inne på platsbanken varje dag och kollar efter jobb, men det är inte så himla lätt och hitta något som passar när man inte har någon utbildning. Jaja, vi får se helt enkelt hur det blir för mig i höst med jobb och så. Det får tiden utvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback