Torsdag

Detta känns som en underbar dag! Fick träffa två av mina underbara pinglor i gårkväll, Martina och Elina. Saknar er! Det var lite skönt att få träffas i alla fall. Har varit i stallet i flera timmar idag, fixat hagen ridit och pussat på min älski :) Nu så har jag också ätit en smarrig smootie. Även att det är ganska så mycket tankar i fias lilla huvud nu så kan jag faktiskt inte låta bli att känna mig glad. Fråga mig inte varför jag känner mig glad, jag skyller det på solen, och mina underbara vänner. Ni gör mig glad :)

Nu så ska jag kolla top model, dricka lite kaffe och försöka njuta av att jag för tillfället mår bra :) Trotts alla oroande tankar om hästarna, pengarna, skolan, kärleken osv. Men allt löser sig alltid på något sätt! Jag är stark. Jag klarar mig.

♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback