Tisdag.

Idag är en sån där dag då jag vaknade med klumpen i magen. Jag saknar dig.. Jag vill verkligen inte ha tillbaka dig eller det förhållandet vi hade. Men jag vill ha tillbaka dig som den personen som jag trodde att du var från början, jag saknar din närhet.

Men det hjälper inte att ligga hemma och lipa så lika bra att pallra sig till skolan för underbara lektioner i samhäll och företagsekonomi! Jippi, visst låter det roligt? Tycker ni inte det? haha, man måste ju försöka vara posetiv :S

Nu laddar vi för Valborg och hoppas på att jag mår bättre då så att jag kan släppa loss och ha en underbar kväll med mina vänner. Jag köpte även en klänning igår som jag ska ha i morgon! Shopping är en mycket bra medicin mot hjärtesorg.

Jag är något sjukt trött! Sover och äter känns det som om att det är det ända jag gör typ :S Var ute och sprang i går med. Mycket skönt :) Ska försöka göra det nu en eller två dagar i veckan, jämna ut allt supande som sker nu ;) haha. Inte alls mycket lektioner kvar nu och tankarna börjar springa i väg om hur framtiden kommer att se ut.. Hohojaja, det är inte lätt att vara liten. Och det låter så tryggt när pappa säger att det bara blir värre och värre desto äldre man blir. haha..

Jag är inte stark, men jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback