Söndag

Jag pallar inte.. jag orkar inte vara ledsen och orkar inte vara glad.. Pallar inte, varför kan inte allt bara gå bra för en gångsskull? Nu när jag trodde vi hade rett ut allt så kommer nästa grej fram. Så typiskt! Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli bra igen. Blir ju ändå bara fel hur jag än gör. Eller? Nee usch jag vet inte.

Sajje har vart med mig hos Calibra i dag :) Skrittade bara ut lite och hon gick jämte. Myspys :) Tog ut lite skit ur hagen med så nu är det inte alls mycket kvar, vilket är kanon eftersom vi troligen ska avmaska hästarna i morgon. Så får vi hoppas att de där äckliga maskarna försvinner så att vi får ha kvar våra älsklingar i behåll!

  Du är den finaste ♥

Kommentarer
Postat av: marté

fia, det ordnar sig. På något sätt gör det verkligen det:) dom dåliga dagarna byts snart ut mot bra dagar. <3

2009-04-20 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback