Söndag

Det kommer vissa stunder då det inte känns lika enkelt.. Då man bara vill ligga i din famn och gråta eller åtminstonde plocka upp telefonen och få höra din röst. Vissa stunder är jag jätte stark och det känns bra, men vissa stunder så vänder det och det ända jag vill är att gömma mig under täcket och hoppas/vänta på att alla känslor bara ska försvinna. Det går dock inte en minut utan att jag sneglar på telefonen och hoppas på att du ska ringa. Jag vet inte vad jag vill att du ska säga, kanske bara ett hej skulle räcka. Idag kommer i alla fall bli första dagen sedan den 31 januari som jag inte har haft någon kontakt med dig. Och det känns lite tungt just nu.


Helgen har i alla fall varit bra, hade lite folk här hemma i fredags och det blev grillning och en trip till Falks grav. En mycket rolig kväll. I går så blev det förfest med Lizah och Joel, sedan hos Daniel och sen så blev det krogen. Sen så beslöt vi oss för att ha efterfest i puttes husvagn. haha, så det blev det! En mycket trevlig kväll det med.

Är så otroligt tacksam för att jag har mina underbara vänner! Utan erat stöd så hade det här varit dubbelt så  mycket svårare! ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Tack för en bra helg hjärtat :)

2009-04-27 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback