Plugg!

Yeehoo, har en pluggig kväll framför mig!

Jag, Hauer och Bergan bestämde oss för att hoppa företagsekonomin i dag och sätta oss på ett fik och plugga naturkunskap och snacka lite skit. Vilket vi gjorde och det gjorde vi verkligen rätt ni. Ni är dem underbaraste :) ♥ Sen så hade jag och Emmelie lite möte med tompa, så snart så kommer även Emmelie hit så ska vi göra klart det sista med vår rapport. Sen så måste jag även göra klart mitt naturkunskaps arbete tills i morgon. Rolig kväll va? ;)

Fick mitt sommar schema i dag, och jag får jobba nio veckor om jag ville! Gissa om jag blev glad? Känns hur gött som helst. Man får ju passa på och jobba medans det finns jobb liksom. Så jag ska jobba from v.27-35, blir nog kanonens :) De hade dock satt upp mig tre dagar då jag är i Bulgarien :O De måste boort ;) tss. Så blir allt enligt planerat så kommer jag att jobba åtta och en halv vecka ungefär i sommar :) Detta besked förgyllde min dag lite.

- Efterfest gör livet värt att leva !
Dagens motto ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback