Mobilen sönder!

Hejsanhoppsan!
I dag så har jag otroligt med träningsvärk. Vilket jag skämt över då jag endast sprang, ja vad kan det ha vart, mellan 2-3 km i går kväll. haha, känns som jag knappt kan gå i dag. Sen så har jag varit väldigt trött! Jag blir banne mig trött när jag sover mer på nätterna.. Nu så kokar jag mig lite mackaroner och sen förr eller senare så ska jag dra mig till stallet :)

Min mobil har gått sönder! Har haft en spricka i den ett tag och nu så har hela skärmen spruckit.. Så har min gamla nu, ni vet den dära smala. Den funkar bra förutom att det inte hörs jätte bra när jag pratar i telefon i den. Reperation av mobilen skulle kosta 1500. YES, ännu mer utgifter och pengar jag inte har... Så underbart kul! Nee jag har nog beslutat mig för att jag går med min gamla några månader tills jag har jobbat och tjänat pengar. Den duger faktiskt :)

Hoppas allt är bra med er!
Kram

Kommentarer
Postat av: hannah

varför är man så fattig nu för :( det suger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback