Måndag

Jag känner mig fortfarande grymt nere.. Och kan inte sätta fingret på riktigt vad som ska hända för att jag inte ska känna mig nere. Men det är lite allt möjligt som känns jobbigt :( Jag vet att jag klagar hela tiden.. haha, men ni behöver inte läsa om ni stör er :)

Har haft en lugn och skön dag, det bidde ingen matte idag =/ Utan har varit med Jojje, solat massa, sovit middag osv. Sen så har jag även vart i stallet, Calle var lite knäpp i dag.. Skrämde även upp honom med avmaskningsmedlet. Men nu så hoppas jag verkligen att de där äckliga maskarna ska dö inom de närmaste dagarna!  

Ska försöka somna tidigt idag, kommer nog inte bli så lätt med tanke på att jag och johanna råkade somna någon timme där mitt på dagen. Men ska göra mitt bästa och tagga för skolan i morgon :S Sen så kommer det folk i morgon som ska kolla på min moped. Tror vi aldrig kommer få sålt den där cp mopeden :S Nu gud vad jag är pessimist just nu.. Always look on the bright side of life. SKÄRPNING FIA! Det hjälper inte att sura..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback