Lördag

Hade en jätte trevlig kväll med min Lizzie i går :) Började med att vi åkte och hämtade kinamat, mycket gott! Sen så kollade vi på hockeyn.. Synd att det inte gick lika bra den här gången som förra =/ Men ingen hade väl ändå räknat med att de skulle vinna med 4-0 i matcher.. Så det är väl bara att fortsätta heja och kämpa på ;) Jaa vad gjorde vi sen? Satt vid datorn ganska mycket.. Sen så beslöt vi oss för att åka in till centrum en sväng nyktra och kolla på alla fulla människor.. Så det gjorde vi! Vi kom ju ändå in gratis liksom.. Det var faktiskt kul att se allt ur ett nyktert perspektiv :) Men stannade bara en och en halvtimme kanske, sen räckte det.. Det är trotts allt roligare att vara onykter ute :P Sen så körde jag hem Lizah och åkte till min James och sov där. Myspys :) Kom hem för en stund sedan då grabbarna har innebandy klockan halv elva på lördagmonarna. Och nu snart så måste jag börja packa. Sen så måste jag ut och ta hand om min älskling! Ska även kolla igenom rapporten en sista gång och skicka in den som första utkastet till Thomas..

Ikväll så kommer Lizah hit och sover här.. Vi ska nog bara ta det lugnt eftersom att vi ska samlas klockan sju på morgonen hos Anthony i  morgon :S Men nu taggar vi som faan alla trolloxar :D


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bäst alfen <3

2009-04-04 @ 12:06:20
Postat av: hannah

tagg tagg !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback