Johanna Järvinen <3



Att ha en så nära vän som jag har tror jag inte är många som har. Det är som om att vi delar kropp, vi känner med varandra precis hela tiden. Vi är mer måna om varandras känslor än våra egna.. Allt är värt för att du ska få känna lycka! De senaste dagarna så har jag gått runt och undrat vad det har varit som har kännts jobbigt, och inte förräns alldeles nyss så kom jag på det, jag är rädd för att förlora min bästa vän, min själsfrände. Men det kommer aldrig hända! Det får inte hända. Om det är möjligt så tror jag nästan att det här kan ha gjort att vi har kommit ännu närmare varandra.

Hoppar du så hoppar jag ♥
Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det finns inga ord Fia. Du är det bästa jag har och du kommer alltid att komma först! Alltid ! Älskar dig mest <3

2009-04-27 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback