Fredag

Ojsan hoppsan, nu var det allt några dagar sedan som jag skrev ;)

Sälen närmar sig med stormsteg! På söndag så drar vi, ska bli enormt kul :) Skolan har varit väldigt slapp den här veckan. Hade lektion med några entrepenörs elever i dag, det enda vi har gjort. Fick även min studentmössa ;) Sen så blev det stallet och lite så :) Hoppade kusen i dag. Han tycker verkligen att det är så roligt och är hur pigg som helst! Sötnos :)

Känner lite smått panik för allting, framför allt alla dumma utgifter, som egentligen är självvalda men det känns tugnt ändå.. Som sagt, det är massa pengar, måste skriva klart rapporten, har inte packat, städat bilen eller någonting inför på söndag, har massa att fixa i stallet under de närmaste veckorna känner jag.. Wellwell, det är bara att finna sig i allting.

Hmm.. Har jag något annat att berätta? Har jobbat två dagar den här veckan och det har gått superbra faktiskt :) Det har varit kul och alla är så gulliga och trevliga såå :) Hade hellre haft dem här passen förra månaden så jag kunde fått pengarna nu i April. Men nejnej.. Har saknat Lizah lite den här veckan eftersom att hon inte har varit i skolan :( Men har haft lite telekontakt i af ;) Ska nog hem till henne i kväll med. Resten av gänget skulle till Anthony men jag känner mig inte riktigt på g för det i kväll faktiskt.. Får väl se om vi kankse knallar förbi en sväng senare kanske :)

Måste bara nämna också att det gör mig lycklig att se mina vänner lyckliga och glada. Mår ni bra så mår jag bra :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Har saknat dig med alfen :( men ikväll så ses vi ju :) och nu ska vi umgås i flera dagar i sälen :D

2009-04-03 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback