Underbara New York!

Nu vart jag hemma från storstaden! Har haft det hur bra som helst, riktigt coolt att vara i New York måste jag erkänna. Alla höga skyskrapor, alla gula taxibilar, alla snygga och billiga kläder, alla trevliga människor osv osv. Har shoppat en del men har tyvärr inte fått hem det än. När vi skulle checka in i går på JFK så sa han att han bara kunde skicka våra väskor till Bryssel (där vi mellanlandar) och att vi får lösa ut dem där och sedan checka in på nytt till Göteborg. Tack vare detta så var vi tvunga att springa genom hela lååååånga flygplatsen och han precis med flyget. Sen när vi kommer fram till Göteborg så får vi reda på att våra väskor givetvis inte har kommit med pga av den sena in checkningen. Men de ringde nu och vi ska få det hemkört tidigt i morgon! Så det var väl bra :) Men vad i hela friden ska ja ha på mig i mon till skolan? Alla mina "snygga" kläder, allt mitt smink och alla mina smycken är i resväskan.. haha hur kommer jag se ut? Det kan bli kul.. För att sammanfatta har resan har som sagt varit jätte bra! Var ju på en Grease musikal också, som var hur bra som helst! :) 

Dirket nästan när jag slått på mobilen på landvetter så ringer hemtjänsten, frågar om jag kan jobba hela helgen typ! Weeei, klart jag kan. Så det blir jobb, stallet, jobb, stallet i helgen.

Har varit hos Calibra nu och ridit! Gick jätte bra, har saknat honom :) Johanna har gjort ett bra jobb som har tagit hand om honom, min älskling <3 Är ganska pigg just nu med tanke på att jag har sovit sammanlagt, hmm 1 timme tror jag i natt.. Lite mer kanske. Kommer vara helt död i mon, och inget smink på det :S Hur i hela friden kommer jag se ut? haha. Får se om jag hittar något gammalt här hemma. Wellwell, inte hela världen. I mon kanske det blir lite bio också :) 

Verkar som vi har riktigt mycket i skolan nu, svåra saker dessutom =/ Men jag ska banne mig inte gräva ner mig för det. Jag ska plugga lagom mycket, göra mitt bästa sen får det vara nog. Kan ju faktiskt inte göra mer?! Förresten GRATTIS michaela till körkortet :) Nehe, nu så måste jag nog käka lite sen så blir det lite vänner :)   

Borta bra men hemma bäst?
Någon dag skulle jag kanske kunna
tänka mig att bosätta mig i USA, I liked it there.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan med bo där med dig :) <3

2008-09-23 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback