Tråkiga tisdag.

Extra lång tisdag i dag. Har slutat nu men ska göra samhällsprov nu efteråt som jag missade förra veckan när jag var borta. Även Lizah Ellen och Jossan ska ha prov som dem har missat fast i geografi. Det hade jag i fredags, och jag hade verkligen inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort! Men ärligt talat så har jag inte hunnit.. Jag är faktiskt väldigt osäker på om jag får g på det :/ Men det märker vi.. Jag tror inte jag lyckas så bra med det här provet heller.. Kommer inte få så bra betyg i år som jag fick förra året! hohojaja.

I går vart det lite jobbigt i mellan åt, hovslagaren kom aldrig! Calibra är jätte ful i sina hovar!! Han tappar dem när som helst. Inte bra alls.. Hoppas han kan komma annan dag i veckan! Sen så skulle vi hämta hö, men så kunde visst inte pappa. Men som tur var så kunde emmelie :) Så fick ett lass. Ska försöka få tag på mer så man har ett lager inför vintern.. Får se hur om vi får tag på mer eller inte! Så det var lite jobbigt där ett tag, men det gick bra sen :)

Har även planerat lite inför nästa helg! Då vi ska fira några födelsedags barn sen i sommras :) Wiie, kommer bli kanon kul.

Nee ska läsa igenom lite det sista nu innan provet börjar.. Byebye!


Kommentarer
Postat av: smällen :)

ihh! aa då ska ni bland annat fira mig.. ni är söta! och du är bäst även fast du får sämre betyg.. du är SMART fia =D

2008-10-02 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback