Söndag.

Nu så vill jag bara ha onsdag och New york! Har packat lite i dag, men är inte så mycket att ta med sig. Måste ju ha rum i resväskan så att ja kan shoppa massa. Som ni märkte i förra inlägget vart ja aningens sur på skolan.. Det är jag fortfarande! Jag är inte så bra på det här när det är så invecklade saker. Jag försöker och försöker men de går inge bra. Men jag antar att det bara är att fortsätta försöka.

Hemtjänsten på älgstigen ringde igår och undrade om ja kunde jobba något nästa vecka! Jag har gåt toch tjatat hela tiden om att ja vill börja jobba där mer och givetvis så ringer dem då när jag ska utomlands. Typiskttypiskt. Men hoppas de ringer fler gånger. :)


Jag och Lizzie gjorde de här snyggingarna i går :) Är så nööjd! Riktigt duktiga var vi också, satt helt stilla och lugnt. Det gjorde inte så ont faktiskt! Nu vill jag bara ha en liten stjärna till bredvid min andra sen får det nog vara nog med tatueringar. :P 

Kommentarer
Postat av: Sajje

Fina tattooos :)



Jag suger också på invecklade saker så jag vet hur det känns Sojje ^^



Men på onsdag draaaaaar vi och då skiter vi i allt annat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback