Skoltrött.

Jag är så enormt trött! Jag fattar absolut ingenting på samhällen, eller rättare sagt jag orkar inte fatta.. Det jag läser går bara in och ut igen.. Jag säger hela tiden att ja ska ta en dag hemma och trycka in allt men tror ni det bli av? NEJ. Varför kan inte jag få ha en "plugghästjagfattaralltinghjärna" ? Har nog supit bort det lilla jag hade i sunny beach. Längtar tills vi går ut och jag kan få börja jobba på något ställe där man inte behöver den där hjärnan..

Deprimerande väder också. Dummadumma sverige, och dummadumma skolan! Jag vill hem, sova och kolla one tree hill.
 
Hejdå

Kommentarer
Postat av: din ellen baby <3

men älskling då :( jag tycker att du har en jättebra hjärna =D!! <3

2008-09-16 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback