Ledig.

Vi har världens underbaraste schema!

Måndag: 08.30-11.30
Tisdag: 08.15-15.15
Onsdag: 08.15-11.15
Torsdag: Ledig
Fredag: 08.15-15.15

Alltså ledig idag, så nu ligger ja hemma framför tvn. Kunde inte sova längre än till halv nio. Hade gärna velat börja jobba på torsdagar, men har ju inget jobb så det gick ju käpp rätt åt skogen. Hehe, needå. Vill jag ha ett jobb så får ja väl ta tag i att skaffa mig och söka ett. Ska strax upp och laga mig lite frulle.

Trotts att vi har så underbart schema så är jag redan grymt skoltrött. Jag måste plugga filosofi och samhäll, men jag har absolut ingen ork eller vilja. BLÄ! Konstiga ämnen vi har i år..

Med hästen går det lite sådär.. Han är något grymt pigg och stark i skogen, alltså så stark så ni fattar inte! Det är verkligen inget kul alls. Sen så har han börjat lätta/småstegra när man kräver för mycket av honom eller när han inte får som han vill. I tisdags var en sådan ridtur. Inte så kul.. Men i går när jag red gick det mycket bättre :) Eller det kändes bättre. Hoppade även lite studs vilket han tyckte var jätte roligt! :) Ikväll blir det träning för Frida, längesen nu så ska bli intressant att se hur det går. Nehe frukost var det :)

I love this record baby but I cant se straight anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback