Wednesday, mittwoch, mecredi, onsdag..

Sorry (mina typ 5 läsare) för dålig uppdatering, men har varken haft tid att skriva eller haft något sådär superkul atty skriva om. Göttigötti med lov i alla fall :) Har jobbat nu i tre dagar och i eftermiddag har jag mitt näst sista pass för den här gången. Vet inte varför det känns så motigt att jobba nu? Brukar vara mycket positivare.. Kanske är höstdepressionen som spökar. Wellwell, får tänka på lönen som kommer om typ en månad.. Seeegt! I måndags var det inte alls kul att jobba, kan tyvärr inte berätta vad som hände pga av tystnadsplikten men det var lite hemskt tyckte jag. Kanske bara är jag som är en tönt men är inte van vid att se sånt in real life. Annars så har det väl gått ganska bra på worki!

Till helgen har jag inte för mycket planer. Ska fira emmsan (kusin) som fyller år vilket innebär fläska för tusen. Vanligtvis så brukar vi ju festa på halloween men det verkar inte så i år..? På lovet har man grymt lite kontakt med de som man vanligtvis har kontakt med varje dag annars. Det blir väl så, vi blir så trötta på varandra när vi ses varje dag i skolan så på loven passar vi på att göra annat och träffa andra ;) haha.

Jaa, ni märker ju. Har inte så mycket intressant att berätta om! Men nu blev det en liten uppdatering i af. Hoppas ni får en kanonens dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback