Underbar morgon!

Godmorgon för er som nyss stigit upp, och god middag för er som har varit uppe ett tag och är super hungrig och sugen på någon riktgit god lunch :) (som jag)

Hade ju utsläppet i dag, klantarsle som jag är så hittade jag en biljobbnyckel i min väska när jag öppnar min väska. Så det blev racer in till jobbet för att lämna tillbaka den innan de började kvart i åtta. Sen så blev det upp till stallet, släppa ut hästarna och fixa och dona :) Det gick bra. Detta höstvädret är urhärligt tycker jag, sol och  8 grader! Jätte skönt att rida en sådan här morgon. Men det är väl bara en tidsfråga innan det tråkiga slasket kommer igen.. Vi får passa på att njuta innan det kommer :)

Nu så ska jag ta mig något att käka innan jag kör Sandra till tåget som ska till Växjö. Byebye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback