Someday I might know my heart.

Jisses vad trött jag är. Sista jobbdagen idag (för den här veckan), trodde jag ja. När jag och Malin är hos en brukare så ringer Rebecka och undrar om vi kan jobba något i helgen för att en annan timvikarie har blivit sjuk. Vi åker tillbaka till lokalen och kolla vilka tider det är och båda bestämmer sig för att vi faktiskt inte pallar att jobba helgen med efter hela denna veckan. Istället skriver vi upp oss på lite tider nästa vecka. Men så ringer Åsa till mig lite senare (en som är snäppet innan enhetschef tror jag) och undrar om jag inte kunde jobba något i helgen. Jag känner mig dum så tog ett litet pass i mon. Men i helgen vill jag faktiskt vara ledig! Så så blev det med detta lovet, inget lov alls. Jobb varje dag.. Ska inte klaga, jag tycker om att jobba :)

Har ni sett vad det snöar ute? Shiit pommesfrit.. Och vi har inga vinterdäck på bilarna =/ Får köra i typ 30 km/h i mon tills det att snön har tinat bort. Nemen ärligt vad är detta? Kan inte molnen spara snön till sesådär julafton och Sälen sedan försvinna? Skulle vart perfekt.

Jag och
Sandra har kollat på typ fyra prisonbreak avsnitt. Säg vad ni vill, men jag tycker fortfarande att det är något sjukt bra, men sjukt bra/hotta skådespelare!!!! 

I mon blev ett kort pass som sagt, på förmiddagen bara. Sen så ska jag upp och pussa på Calibra lite :) Har inte ridit honom på två dagar nu. Så det blir nog skoj! Nu så ska jag se om jag inte kan hitta något bra på tvn (vilket typ är omöjligt på torsdagar). Ska ska jag krypa ner under mitt duntäcke och bara mysa :) Sen nana tidigt. ♥

En gammal goding som jag haft på skallen hela eftermiddagen


Kommentarer
Postat av: Sajje

Sucre, Linc the Sink, Michael = muuums!



Aaw, James Morrison är så bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback