Slut på "pluggdagen"

Ojojoj, har inte blivit tillräckligt med plugg idag inte.. Hmm, att hon lägger så mycket på sina prov. Förstår inte detta! Fick dock mejl av Anna innan att jag klarade mitt omprov, kändes väldigt skönt! Återstår och se om det går bra på detta provet i mon.. Uschusch fy fan för geografi!

Det blev en lite sväng i skogen med vovvarna i dag, myspys :) Fick även lite besök av min favorit jojje, älsklipälsk :) Alcamosallad blev det också, så himelans gott! Nu så ska jag plugga lite till och hoppa in i duschen sen så får det bli en tidig kväll.
 
 

Ha en bra kväll allihop! ♥

Kommentarer
Postat av: marthe:)

åh va skönt för dig att du klarade det:) stark jobbat! saknar dig älskling.. ska du med tjejerna ut imorn? pusspuss<3

2008-10-23 @ 21:24:19
Postat av: hannah

håller med, det känns som det enda vi gör är powerpoints och prov :( hoppas vi klarade provet nu då :D ha ett braish lov !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback