Pluggdag.

Ledigadagen i dag :) Så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan. Idag är jag dessutom ledig från stallet, Johannas dag i dag. Har nog även lyckats fixa "hästvakt" i morgon när jag ska jobba, Mathilda och Lotta ska nog ta hand om Calibra eftersom Johanna hade lite stressigt med tid också.

Idag var tanken att det skulle bli en plugg dag, har varit uppe nu och laddat med mannagrynsgröt! Lätt favoritfrukosten, bara det att man inte hinner med det särskilt ofta när man  har brådis till skolan. Tänkte dock börja med att plocka iordning här på rummet, ser ut som hej kom och hjälp. Sen så ska jag koka mig lite kaffe och börja plugga. Sen så hade jag och
Sandra planer på att åka in till stan och köpa alcamosallad till Lunch, MUMS. Sen så hem igen och förhoppningsvis plugga ännu mer. Blir så irriterad på mig själv när jag aldrig kan komma i gång och plugga i tid när jag vet att jag har ett stort svårt prov kommande. Sen så kanske det blir att gå ut och gå en sväng, men det får bli om det finns tid över helt enkelt.

Nee nu så ska jag sätta igång, jag lär ju säkert skriva något mer inlägg eftersom jag är hemma hela dagen, så vi hörs senare. Tjao ♥


Kommentarer
Postat av: Sajje

Vi måste gå uuuut! Pleeeease?!



pluggapluggaplugga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback