Nackdelen med ITskola...

... att vi har datorer? hmm. Nee, att de går sönder hela tiden! Eller min dator i alla fall. Jag förstår inte vad den håller på med. Det blir typ tredje gången det här året som jag lämnar in den eller något? Usch den gjorde mig lite depp i dag faktiskt. Såå löjligt att en dator kan få en nedstämd..? Tänk på barnen i Afrika för sjuttsingen Fia!!!!
 
Annars har jag varit på ett mycket bra humör i dag. Har varit med Emmelie på tävling i JFK! Det gick jätte bra, tyckte Shamre var jätte fin! Blev så sugen på att komma igång med hoppningen lite mer, har inte tränat för emmelie på över en månad. Men ska försöka få in det en gång i veckan nu :) Vill även få in lite mer markarbetes träningar.. Våran långritt gick jätte bra faktiskt :) Måste erkänna att vi har så grymt snälla hästar! De är underbara de "små" liven :)

Blev även lite utgång i fredags, någon fixide. Hemma efter tre dagars ridande och jag bara fick sånt ryck att jag ville gå ut. Men ingen kunde/ville fälja med. Elina skulle ut med sina jobbarkompisar, inte så att man vill tränga sig på där direkt. men vi bestämde oss för att vi kunde mötas inne i stan sen.. Men sen så fick jag följa med grabbsen in till anders och förfesta med dem. Ganska skoj faktiskt! Sen så mycket riktigt mötte jag upp elina på krogen. Där blev det massa dans, både bugg och pizzabagare! haha. Kvällen slutade tyvärr med att min plånbok försvann, blev lite kalabalik men till slut hittade vi den i alla fall med allting kvar :) Att man kan få ha lite tur i oturen i bland i alla fall :)

Nehe.. Kanske ska sätta mig någonannanstans och fortsätta tjura.
Pusshej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback