Mysgos

Äntligen fredag! Idag är jag på ett sådant grymt myshumör. Efter jobbet åkte jag upp till stallet och red ut med filt kring benen, myspys. Nu så har jag fått i mig massa god mat så ska duscha snart. Sen kanske plugga? Annars blir det väl tvn och bara slappa. Ikväll ska jag nog träffa Martina, bara ta det lugnt. Någon som vill vara med? Just give us a call. Sjuukt vad det här lovet har gått snabbt!! Har inte hunnit med något känns det som, förutom massa jobb. Då känner man sig faktiskt lite duktig ändå. Hade kännt mig ännu duktigare om jag hade hunnit med att plugga lite mer..

   

Tycker ni inte att min häst är sån riktig fotomodell ;)
Här ser ni även världens sötaste kattunge som bor i vårt stall :)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback