Löningfredagskväll.

Åhh vad det känns tråkigt att sitta hemma! Fast lite skönt också :) Jobbade till cirkus halv nio, gick jätte bra! Mycket att göra idag. Åkte sedan en sväng förbi Lindus där johanna och folket var och partajade lite! Trevligt att träffa dem :) Lizah, Ellen, Jossey och Sophie skulle ut i kväll, lite smått avis men jag ska ta det lugnt i helgen! Kan inte partaja jämt ;) Nu så sitter jag hemma och ska väl krypa ner hyffsat tidigt och kolla på en mysig film eller vänner. Är sjukt sugen på chips! Men det finns inga hemma :( haha, lika bra kanske!

Geografiprovet kändes okej, hoppas jag fick g. Är inte 100 % säker men hoppas som sagt! Var sedan på tekniska högskolan och labbade lite, kul att se hela klassen i vita långa rockar och ur snygga glasögon! Mohaha. I morgon ska jag upp tidigt och släppa ut hästapållarna. Sen så blir det hem och ta det lugnt, kanske plugga lite. Sen får vi se var kvällen bär av.

Hoppas ni alla får en super bra "löningfredagskväll" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback