I'm looking at you from another point of view..

Så där ja, nu har jag pysslat massa med att göra om min bloggdesgin. Tror jag är hyffsat nöjd nu i alla fall! Inte för att så många läser min blogg nu för tiden men i alla fall :P Älgstigen ringde innan i dag och frågade om jag kunde jobba lite, så jag fick följande jobbtider;

Fredag: 15.45-21.00
Söndag: 15.45-21.00
Måndag: 07.45-1200
Tisdag: 15.00-21.00
Onsdag: 14.30-21.00
Torsdag: 07.45-14.00

Som ni ser så är det massa kvällsturer, men det är ganska gött! Tycker det är lite mys att jobba kväll. Jag behövde verkligen de här passen, I really need the money. Kommer prefekt till julklappsinhandlingen ;) Men mer pass orkar/hinner jag nog inte med. Känns som att jag ut över det här har massa att plugga på lovet, har ett arbete + två redovisningar när vi kommer tillbaka. hrmf...

Hade tänkt att plugga lite i dag inför geografiprovet på fredag, men det slutade visst med att Sajje färgade håret på mig i stället. Förra gången hade jag färgen "ljusguldbrun" och denna gången blev det "ljusbrun". Så lite mörkare än förra gången men fortfarande inte mörk. Jag vill inte ha så mörkt den här gången faktiskt! Inte än i alla fall. Har sett massa bilder på förra vintern och jag ser ju likblek ut nästan i mitt mörka hår. haha. Jag och Sajje har även lyckats kolla klart på hela prison break säsong 3 sen mamma köpte den i ullared i fredags. Vaddå besatt? haha :)

Nee nu ska jag nog käka och fixa lite. Ha det så bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Pellen

Jag läser din blogg älskling! och den blev jätttttefin :D

2008-10-22 @ 18:40:48
Postat av: hannah

iih, hoppas du ser den nnya säsongen prison break på teve nudå

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback