Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Sitter här och pluggar inför mitt omprov i geografi! Så grymt tråkigt, och ganska så svårt :/ Hoppas ja klarar det i mon nu.. Har beställt en ny mobil i dag och förlängt mitt abonnemang :) Blev en sony ericson w595. Verkar rätt bra :)

Helgen har vart bra :) Firade Ellen och Michaela sen i somras, badade på relaxen först på rosenlund och sedan hämtade vi mat från palas athena som vi käkade hos jossan. Därefter blev det även lite partaj, en rolig kväll!

Nu i veckan så ska jag och emmelie genomföra vårt projektarbete; alltså rida på långritt. Ska rida till bratteborg och tillbaka :) Ska bli roligt. Men kommer nog ha riktigt ont i rumpan efter de dagarna!



Tror inte det kan finnas någon som sjunger finare än denna sångerska.

<3

Har tyvärr verkligen inget minne av hur man lägger upp
klippet på bloggen så länkar i stället bara.


Kommentarer
Postat av: Sajje

Jag kommer ihåg hur man gör med youtube-klippen :P

Postat av: mariana

man går in på HTML när man går in på inlägg (= och lägger in embd koden på youtube där typ (= om du fattade hiihi (aa)

2008-11-05 @ 15:11:54
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback