What ever you like

Nu så är vi hemma från vårat lilla äventyr. Allt har varit bra :) Kul att se hur Pauline hade det. I fredags så var vi hemma i deras lägenhet, det kom lite folk som sedan drog vidare till krogen. Vi stannade kvar och bestämde oss för att ta det lite lugnare den här kvällen. Men sen så kommer massa fulla o glada personer hem mitt i natten! Inte så lätt att sova då inte. Så samtidigt som vi var arga för att vi inte fick sova så fick vi oss några rejäla skratt. På lördag på dagen tog vi det ganska lugnt. På kvällen skulle vi festa till det lite, åkte hem till någon shomme där vi förfestade och så. Trevligt! Sen så skulle jag och några andra kanske ut på krogen så jag var tvungen att åka hem och hämta mitt leg. Tog även med mig en viss Pauline av en anledning ;) tss. Vad jag inte tänkte på var hur jag skulle komma tillbaka till festen eller krogen. Så där var jag fast hemma med en avdäckad kusin. Och en annan kusin på vift i varberg :P haha. Men hon kom hem rätt snabbt som tur var :) Det var en trelivg kväll, hade dock hoppats på att den varat lite längre. Hade otroligt svårt att sova även denna natten, har ingen aning om varför.. Men så kan det vara.. Bilresan hem gick bra, var faktiskt skönt att jag inte drack så mycket i går sen ändå. Hade massa bra prat med Jojje :) Stannade även på max i Borås! Åhh, så gott det var. Så nu är jag ganska trött så att säga. Kollar på ett av mina fawo program, Miami ink. Jag älskar ju tatueringar ;)

Men nu så ska jag nog käka lite sen så ska jag kolla gossipgirl sen sova banne mig! Tack för den här helgen :) ♥

Fawo låt för helgen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback