En härlig söndag.

Hej bloggen!

Har precis kollat på ett nytt prison break! Hade jag vetat att det här skulle hända i första säsongen skulle jag bara blivit glad. Men nu så var det ganska sorgligt.. Usch jag undrar jag hur den här säsongen kommer att sluta. Mej hjärta Prisonbreak iaf :) Mohaha. Nu så kollar jag lite vänner istället. Mamma och pappa kom nyss hem från mormor och morfar, hade med sig lite tårta hem till oss :P Jag skulle stanna hemma för att plugga matte c, tror ni jag har gjort det? Svar: nej. Tror ni jag kommer göra det? Svar: nej. För att jag är så otrloligt lat! Hej IG i morgon :S Om ca 45 minuter börjar gossip girl och efter det så är det ensam mamma söker?! Vilken tv kväll. :) Kommer inte bli något plugg är jag rädd.. hohojaja. 

Igår efter jobbet åkte hem till johanna och gänget. Familjen Jerstell var på besök (våra kusiner från borås) :) Jag och Johanna ska troligtvis åka ner till Varberg nästa helg där Pauline går på ridgymnasium. Så ska hälsa på henne om det gick bra för hennes rumskamrat! Så det ska bli kul :) Alltid roligt att åka i väg på en liten trip!

Annars idag har jag varit i stallet en sväng och myst med min älskling :) Har också varit och käkat med familjen på farsdag :) Pappa fick ett örngott som det står "världens bästa pappa" på. Är vi inte för söta? ;) haha.

Nehe nu så ska jag nog unna mig lite tårta. I morgon är det ju måndag och då blir det inget gott på fyra dagar! Eller hur är det Ellen? Kommer vi synda denna veckan också? :P haha.

Hoppas alla har haft en toppen helg, dags och ladda för ny skolvecka..♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback