The end of the road.

Ännu en jobbig tisdag över. Denna har dock gått rätt så bra :) Hade redovisning som vi fick mvg- på! Sen så fick vi reda på geografiproven och jag fick vg! Mycket stolt ;) hihi. Så skolan har alltså gått ganska bra också.

Fick fylla i lista i dag om balen, i fall man ville gå och så. Längtar något sjukt till våren, studentplanerande och student, balplanerande och bal och massa massa mer. Sen är vår skoltid (i alla fall för ett tag framöver) slut! Längtar massa till balen, vill ju ha på mig min fina klänning och känna mig som en prinsessa :P haha. Nu återstår bara det viktigaste, att hitta en balkavaljer. Tycker det är lite svårt, ska man fråga någon i klassen, fråga kusinen, fråga en kompis.. Det återstår väl och se. Hade själv viljat slippa fråga och istället "bli frågad". haha. Vi får väl se hur det blir :) Vill boka hår och sådant snart också. Jag vill vara ute i god tid så jag vet att jag har allting klart! Sådan är jag. Skulle kunna lägga ut en bild på klänningen, men det tänker jag inte göra! Nej det får vänta tills dagen då jag ska ha den. Många av er har ju redan sett den ändå :)

Har redan lite planer för helgen. Jag och lizah pratade om att hitta på något mys på fredag :) Sen så pratade tjejerna om i dag att ville gå på bio på high school musical, bio är ju alltid mysigt :) Men jag har inte fastnat så för den filmen så får se vad det blir. På lördag jobbar jag ju 15.45-21.00 sen så ska jag kanske hem till Johanna och dem en sväng. Får se lite där med men det hade ju vart lite mys :) Sen på söndag så ska jag kanske till morfar på fika eller/och plugga med Ellen och Lizah inför matte c provet.

Bjuder på en god lite gammal låt. Tänker bara på O.C när jag hör denna, när Seth är olycklig när Summer är tillsammans med Zach. Seth försöker vinna tillbaka henne mår dåligt och lyssnar på den här låten. Men sen så kommer hon hem till deras hus and they have the most amazing kiss in the rain upside down :) Såå fint är det :)



Åhh, nästan bud på att börja kolla lite O.C igen! :)
Ha det så bra kära vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Karamellen

tycker du ska plugga, mysa och fika med oss gumman :) titta lite resor med ju ;)

2008-11-05 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback