TRÖTT!!

Åhh vad jag är trött! Har vart på matte c i dag, vilket var ganska så roligt om man borträknar själva räknandet. Blev massa prat om helgen som vanligt :) Helgen har ju som sagt varit bra, mycket lyckad kväll i fredags, kulkul :) Nu så ska jag sova, kan man göra det så här tidigt? Jag känner fan för det, är såå trött.. Krypa ner framför tvn ska jag göra i alla fall, banne mig :) Idag har vi varit i stallet jätte länge, vetti sjuttsingen riktigt vad vi har gjort.. Menmen :) Har ridit i alla fall, det gick bra i dag! I dag hade jag tålamod att rida och jobba och då går det bra :) Så det kändes skönt i alla fall. Dags att ladda för en ny skolvecka! Hoppas ni också har haft en bra helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback