TRÖTT!

Konstigt, när klockan är typ 08.43. haha. Men var tvungen att ringa till vetrinären och de har telefon tid 0800-0900. Så nu har jag ringt dit iaf, sa vad jag behövde hjälp med och var min häst stod. De undrade om det var brådskande eller när absolut sista dagen var som de kunde komma. Jag sa att han ska ha det i november och då sa de att de ringer den morgon som de har vägarna förbi. Så hoppas de håller vad de lovar nu ;) thihi. 

Nu så ska jag nog traska mig upp, koka lite gröt. Är nog lika hungrig som jag är trött... Sen så tror jag att jag åker till stallet faktiskt. Sen så måste jag ta tag i min naturkunskap! Har inte ens börjat :S Ska vi ha redovisning i morgon???? Har för mig att någon sa igår att vi fick lite tid i morgon på lektionen också..? 

Nee nu så ska jag nog gå upp. 
Ha en bra torsdag allihop ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback