Roliga tisdag.

Trodde aldrig jag skulle kunna säga att jag har haft en rolig tisdag i skolan, tisdagar är våra hatdagar! Men pga av att internet hade pajat så kunde vi inte göra något och då fick vi tillåtelse att pyssla "lite". Vi fixade fram 200 papper, kritor och tejp. Så gjorde vi en nedräkning till studenten och hängde upp på väggen:

   


Tror bara det är vi i trolloxen som kan hitta på något sånt här. Men det är så jävla rätt :D Bara 200 dagar kvar ;) Sjuukt vad jag längtar!! Ska nog snacka med mamma och beställa studentmössa och så ikväll :) Just nu känner jag bara sån lycka! STUDENTEN 09 KOMMER BLI SÅ GRYMT BRA!!!!!!

Anna var ju tvungen att släppa oss nu på sista lektionen, kan ju som sagt inet jobba om vi inte har något internet. Annars i dag står det inte så mycket på schemat. Ska nog bara ta det lugnt, plocka i ordning lite på rummet, se om ett nyss prison break avsnitt har kommit ut kanske? (a). tsss.

Förresten ny fawo låt (fått tips av ellen :)) Lady Gaga - Pokerface. Vi satt och lyssnade på denna i dag och kollade massa Bulgarien bilder. Längtar något sjukt tillbaka.... Vi funderade även på om det kanske var dags att ta en trip till Järfälla och hälsa på..?! ;) Saknar..

Hoppas ni andra har haft en hyffsad tisdag också,
trotts detta otroligt tråkiga väder. Tjao ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Woohoo studenten 09 :D bara 200 dagar kvar!

2008-11-11 @ 14:32:59
Postat av: pellen

Tror vi får ta oss en tripp till järfälla Fia.. skulle vara grymt kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback