Önsketänkande..

Åhh vad jag hade velat åka till New York för Jul shoppning!
Kan inte sluta älta att Sandra åker till London på onsdag.. Jag vill med!!
Fast helt av allt vill jag till New York :P Någon som vill bjuda mig på en resa? (a)


Har geografi nu, grymt tråkigt.. Jag vill hem och pussa på min häst i stället. Trött på skolan (som sagt)! Jag och Emmelie ska ut och pulsa i snön i dag med hästarna. Det är lite mys i af :) 1:a advent på söndag och nästan bara 1 månad kvar till Julafton. Dags att börja leta efter de sista julklapparna kanske?! Jaa, jag tror faktiskt det. Ledig nu torsdag, fredag :D Då det är dream hack. Så himla gött! Och på fredag blir det lite jobb. Det behövs i plånkan..

Nee nu kanske jag ska lyssna lite! Byebye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback