Lördagmorgon.

Hej bloggen!

Jag är något sjuukt trött i dag. Var ute i går, men jag slutade dricka tidigt så är inte så bakis. Jag tyckte det räckte med de shotarna jag fick innan klockan halv tolv så sen vart det stopp. Men det var en helt okej kväll :) Började med att joel kom och hämtade mig och körde in till Lizah där vi parkerade bilen. Sen så åkte vi vidare till Anders där förfesten var. Där det droppade in ganska mycket folk. Men det var jätte kul faktiskt! Sen så gick vi och tog stämpel på centrum sen blev det amor och lite shots. Kulkul! Sen så blev det ju centrum som vanligt.. (vart annars ska man gå liksom?) Var ganska kul, dansade lite o så där. Sen så blev jag bara så trött och ville åka hem. Så satt i princip och bara och väntade på att sista bussen skulle komma. Det var lite tråkigt! Menmen, kan ju inte ha roligt jämt ;) haha

Nu så ska jag ta mig något att äta snart. Pizza? (A) haha
Ha det så bra gänget :) ♥



  
  

Vill tillbaka!! Bästa veckan någonsin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback