Living in a fantasy, don't even know reality.

Usch vilket busväder det blev nu! Har vart i stan en liten sväng på "lite ärenden" :D :D mohaha. Och när jag körde hem så var det sånt jobbigt småregn och massa blåst. Uschusch! Nu så sitter jag här hemma och smuttar på mitt kaffe och har placerat mig på övervåningen för att ignorera hur stökit mitt rum är.. Hmm, får se hur länge jag lyckas ignoera det. Ska i alla fall kolla lite tv, skriva geografiarbetet och ta det lite lugnt innan jag tar tag i det. Har huset för mig själv nu hela eftermiddagen och kvällen :( Mamma ska på julbord efter jobbet, pappa ska på....Gissa vad! Hv så klart (som vanligt, och jag får inte följa med) och Sandra är i London. Wellwell, lite skönt att ha lite alone time också :)

Jag och Emmelie var uppe med tuppen i dag, drog till stallet och hoppade våra kusar! Gick jätte bra och var jätte roligt :D De var såå duktiga såå :) <3

Helgen blir nog lugn för min del:
Fredag: Stallet och jobba 15.45-21.00
Lördag: Utsläppet, åka till farmor, hämta S och E, hem och rida. Kvällen är ?
Söndag: Utsläppet och ?

Det är vad som är inplanerat just nu. Där det står frågetecken får vi väl se helt enkelt vad det blir av :) Nu så väntar som sagt tvn på mig. Ha det så bra mina kära vänner :) ♥


Kommentarer
Postat av: Pellen

hihi lite ärenden ;)

Postat av: Lizhen

Jag vet nog vad ni ska göra era små busar ;) jag vill med !!!! grisar :)

2008-11-27 @ 22:21:58
Postat av: Sofia

Till Lizah:



Men gör det då din griiiiis ;D

2008-11-28 @ 12:41:20
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback