Live your life

Tack så mycket för hjälpen med tatueringen! Det blir nog den som de flesta tyckte var finast, bild nr 3. :) Jag undrar bara om det inte blir för mycket med fyra stjärnor..? =/ Kanske inte, annars blir det nog bild nr 2 som några stycken även tyckte. Jag får fundera lite :) Någon som har lust att boka tid och tatuera sig samtidigt som mig? Lizah? Någon? Skulle vara roligt att göra samtidigt som någon :) Som sagt, tack för hjälpen mina älsklingar <3

Har vart i stallet nu, Calibra var pigg men fin. Förstår inte vad den hästen får sin energi i från alltså! Märks inte att man har levt i 17 år här inte. Tss, sötnos <3 Vi var ju även och hämtade Emmlies nya häst i går, jätte fin :) Och stor! Känns skönt att ha henne tillbaka.

Det nalkas klassfest i helgen..? Det hoppas jag banne mig det blir för nu har jag gjort mig av med utsläppet i helgen så nu jävlar får vi ta och supa till det lite på fredag :D

Nehe, nu så ska jag käka och duscha :) Ha det bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Jag ställer på en tatuering till :) men efter Egypten isåfall :) Partyparty på fredag :D

2008-11-19 @ 09:56:05
Postat av: elina

jag vill med tatuera mig ... hittar du på ngn snygg åt mig så är jag där! tss ;) <3

2008-11-19 @ 12:30:06
Postat av: Ellen!!!!

JAG VILL!!!!!!!! Nu nesta vecka? lönen kommer ju på tisdag.. ska vi fia? :)

2008-11-21 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback