Filosofi.

Usch vad det är tråkigt på filosofin nu när vi har bytt lärare. Har fått en ny uppgift nu, verkar svår tycker jag =/ Har inte riktigt kommit igång.. hrmf, inte alls bra! Ska hem och åka till stallet, kanske rida två hästar :) Efter det hoppas jag på att kanske ha kunnat få lite energi till att plugga. Annars har jag ju hela dagen i morgon också.

På fredag så drar jag och Johanna till Varberg till Pauline. Ska bli såå kul :) Får hoppas på att jag klarar av Johanna såå länge utan att få något utbrott på henne som jag kan få i bland på fyllan och när vi umgåtts för mycket ;) tss. Nejdå, det ska nog gå bra :) Förhoppningsvis ska vi partaja lite, om inte så hittar vi väl på något annat skoj.

Nehepp, filosofi var det jaa.. Snaaark!

Need to know if you're there
If you're listening to my prayers to my tears
Feel like raindrops through the mud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback