Calibra <3

Skolan i mon och det kan bara beskrivas med ett ord, BLÄ. Jag har verkligen ingen ork att komma tillbaka och ta tag i pluggandet. Då jobbar jag hellre!! Aja, ska väl inte klaga, har ju faktiskt ganska soft schema i af. Men jag ljuger ju om jag säger att jag inte har saknat mina underbara små söta damer :) Det ska bli kul att träffa er igen! Vilket vinterväder det har blivit då?!?! Suuper kallt ute ju. Fast lite mys är det ju också!

Nu har vi varit i stallet flera timmar, haft stallmöte, ridit, ryckt blossoms man och fixat och donat! Myspys. Känns som om att jag inte skriver om annat än hästen i bloggen, men det är något sjukt vad jag har börjat fästa mig vid Calibra nu. Det går liksom inte riktigt att beskriva, det känns som om att han är som mitt barn. Han är långt ifrån sådan häst som man egentligen vill ha, han har många brister men i mina ögon så är han perfekt <3 Jag tycker det är riktigt synd om dem som aldrig får uppleva den kärlek man kan få till hästarna. Och därför kan jag aldrig sluta prata eller skriva om det. Bara tanken på att jag ska lämna tillbaka honom i sommar bildas en klump i hjärtat.. Men det ska vi inte tänka på nu, det är lååångt kvar tills dess :)

Nu så ska jag ta en dusch, sen så ska jag pyssla och dona lite här hemma :)
Hoppas alla har haft ett toppen lov! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback