Busväder!

Usch vilket busväder :S Blåser kraftigt och regnar.. Fast nu har regnet lagt sig som tur är! Hoppas det stannar där. Kalltkallt är det ute också. Bussen fick tvärnita för ett träd och alla killar och gubbar sprang ut ur bussen och skulle flytta på trädet. Alla tjejerna satt kvar, haha (a).

Men fanfanfan, provet fick inte bra alltså. Kollade lite i blocket efteråt och har verkligen klantat mig på en uppgift som jag egentligen borde kunnat =/ Inte bra.. Skrev visserligen på alla uppgifter (vilket inte är så vanligt att jag gör) och det var ganska så låg g gräns.. Men som sagt, matte c är svårt.. Så får se hur det går! Känns som ig, men får givetvis hoppas på att det inte blev så.

Gick lite på a6an med Ellen pellen efteråt :) Köpte ett par super sköna bralls på vero moda! Är helt sjukt vad längesen det var jag shoppade kläder. Typ New york sist.. Kommer knappt i håg hur man gör känns det som :S haha. Nu så ska jag bara dricka upp mitt kaffe, sen så blir det stallet. Usch, sån kaffeman har jag blivit.. Känns inte som om att jag gör annat än o dricka kaffe. Får nog försöka dra ner på det. Sen när jag kommer hem från stallet ska jag inte göra någonting alls! Åhh vad skönt :)




So here's to all the lonely hearts
'Cause mine's been ripped and torn apart
It's colder now
It's getting dark but I'll be okay ♥


Kommentarer
Postat av: Sajje

fina bralls :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback