Äntligen fredag!

Äntligen fredag! I dag åker jag och Johanna äntligen till Varberg. Ska bli så skönt att komma iväg lite :) Jag var så trött både i gårkväll och i morse. Känns som om att det har varit så mycket nu, vare sej det har varit nöje, plikt, måsten, fysiskt eller psykiskt så har det varit jobbigt.. Men det är bara att ta nya tag, nu är jag laddad för helgen :) Redovisning i eftermiddag, inte min starka sida men det är bara att bita ihop.

Hejdå dumma&tråkiga jönköping, see you at sunday :)
Hejdå söthjärtan ;) ♥


Jag och min partyprinsessa från i fredags :)

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är min partyprinsessa ;) Festa sönder varberg nu så festar jag sönder göteborg :D



2008-11-14 @ 10:05:33
Postat av: mariana

de e st 34 lr 32 typ tror jag :), va har du typ på adnra byxer elelr så annras ? i midja då (=?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback