Tell me that you want me baby, tell me that its true. Say the magic words and I destroy the world for you.

Helgen är över och en skolvecka med seminarium väntas. Redan i mon har vi två kan man säga. På religionen har vi redovisning om våra sekter som är ganska mycket.. Sen så ska jag Lizah och Johanna ha danslektion för 6orna på prolympia. Ser inte fram emot linas ondskefulla konstiga kommentarer. Wellwell :)

Helgen har i alla fall varit bra. Var ju ute i fredags, först hos Lizah sedan på centrum :) Funnybunny! På lördag var det konfirmation för markus, kul att träffa släkten och så. Sedan åkte jag till Jossan, där vi satt och drack och kollade på eurovison. Åkte även in till stan en sväng. Även detta var en rolig kväll :) Längtar redan till nästa helg.

Kollar nu på parlamentet, har övat på min redovisning och det. Sandra har även färgat mitt hår i dag och jag slingade hennes :) La i lite ljusa slingor i mitt med men det syns typ inte. Ska kanske lägga i nya så småningom :) Får se lite vad jag känner för. Har även firat mamma på morsdag. Köpt massa presenter till henne och varit ute och käkat. Det var hon värd lilla mammi :)

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Vilken snäll dotter du är :) Tagga nästa helg :D

2008-05-26 @ 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback