Take a bow.

Nu har jag varit riktigt snäll och duktig! Emmelie är och skriver tyska prov och vi har egentligen slutat. Men ska vänta på Ellen och Lizah och gå på stan en sväng med dem sen. :) Så nu har jag suttit och skrivit en engelska uppgift till Emmelie som hon inte var klar med. Snällt va? xD Hade ändå inget att göra..

Skrev ett jätte fint inlägg i måndags men när jag skulle publicera så försvann det :( Knepiga grejer de här lådorna. Skrev i alla fall lite om vår härliga ridtur i måndags :) Var bara tre stycken så red ut med Sandra. En liten galopprunda bidde det :) Riktigt härligt! Kände hur båda jag och Caddy bara ville släppa allt och galoppera om de andra, men det kunde vi ju givetvis inte göra. ;) tss. Längtar efter Calibra nu! :)

Hade en jätte mysig eftermiddag med Johanna igår. Åkte med deras bil in till stan och käkade på max! Sen åkte vi vidare till piren och åt en glass i solskenet :) Sen så åkte vi hem och kollade på gossipgirl och så. :)

Nehe nu så ska vi snart traska neråt staden i det underbara vädret. Pusshej

Ni gör mig lycklig,

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bästbästbästbäst :D

2008-05-28 @ 18:44:36
Postat av: Syster yster

Fia är snällast!! Hjälper syster yster i nöd och lust ;)

2008-05-28 @ 21:37:44
Postat av: Babianrumpa!

Fläsk!! Minns du?? Det står värsta biiiilen bakom värsta busken :P

2008-05-28 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback