Söndagen den 4 maj.

Nu fick jag plötsligt ganska så mycket ont i skallen. Somnade en stund innan och när jag vaknade så värkte huvvet, halsen och näsan. Men men, det är faktiskt smällar man får ta. Började även fortsätta läsa i min bok lite innan men slutade lika fort igen. Hundra sidor till ska vara lästa tills på fredag då inlämningsmappen stänger. Har även Matte B nationella på torsdag och jag kommer ärligt talat inte hinna plugga något så det kommer inte bli roligt.

Nåväl, har dagen i morgon ledig vilket är grymt skönt och välbehövligt. Har ju haft utsläppen hela helgen så inte fått sova ut något. Det ska ta igens i morgon. :) Red Skutt i dag för första gången efter "hältan", var jätte kul att få rida honom igen faktiskt. Red ut i skogen lite lugnt med Martina, han var pigg men snäll. Ska ut och rida honom i mon innan lektionen och sedan rida caddy på lektionen. Hästen i går var fin :) Lite svårt att känna allt på en knappt halvtimmes ridtur men han var go. Lite ostadig i galoppen men ändå hyffsat bra. Kändes lite obalanserat i mellan åt men Martina filmade och då såg det faktiskt rätt bra ut. Men ska fundera lite till innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: M

Fia fick ont i skallen, inte bra att få ont i skallen.. ;) haha (L)

2008-05-05 @ 16:49:22
Postat av: hannah

jag har massa ångest inför nationella :(

Postat av: hannah

svar: jotack, har mrkt det, jag har tappat en massa muskler sen jag slutade :/

2008-05-06 @ 10:02:46
URL: http://hannahmiss.blogg.se
Postat av: Martina E

Hellu sofia. Hoppas allt är bra med dig! Puss

2008-05-07 @ 11:16:50
URL: http://www.martiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback