Söndag.

Det mesta rullar på ganska bra nu, jag njuter av det mesta och känner mig ganska glad. Hoppas att det kan fortsätta så ett tag framöver.. Har varit på tävling i dag med Emmelie, tycker det är både mysigt och roligt att  vara i väg lite så. Skutt åkte även hem och det kändes bra. Nu längtar jag tills Calibra kommer :) Vilket kommer dröja några veckor men det kan nog vara bra att få en liten paus. Kanske hjälpa Emmelie lite med Shamre och så :) Längtar massamassamassa efter Calibra, hoppas bara vi passar bra ihop, ska ju ha honom på prov först. 

Har kanske aningens ångest över skolan och att det är så mycket nu, men jag orkar faktiskt inte lägga ner så mycket energi på att oroa mig inför det. Snart så är det över och jobbet drar igång. Jag har även kommit på en budget för det kommande året som jag hoppas ska fungera bra. Nu vill jag ha tillbaka det fina och varma vädret så man kan gå barbent och lättklätt. Är så shoppingsuugen men det får som sagt vänta tills min ekonomi känns mer stabil. ;)




Dream on live your life as you please.

Kommentarer
Postat av: Mårtensson

heey, shit vilka tuffa brudar ;) älskar dig!

2008-05-18 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback